Tjoflöjt

Kom inte på nått bättre att göra när pojkvänen sover än att blogga.

Ligger i soffan och hör snarkningar i mitt öra. Älsk ligger och sover. Vi spenderar vår långhelg tillsammans (ja inte just nu då kanske eftersom bara jag leker med mig själv). Igår så fick jag present när han kom, får lägga upp det när jag har tagit kort på dem. Vi spelade en massa pingis och jag vann såklart alla gångerna =) Vi slingade älsks hår men det kunde ha blivit mer tydligare än detta så det var lite tråkigt. Massa teve på kvällen och sen lite mat med min familj. Idag så klev vi upp tidigt eftersom jag hade jobbet. Var inte så sugen men man måste ju åka dit. Just nu har vi just sett ett supernaturalavsnitt (eller jag såg eftersom en viss person somnade) och nu så ska jag låta honom sova några minuter till sen så ska jag kittla honom ;) Planer för resten av lördagen är inga speciella. Teve och lugn och ro helt enkelt.

Och vem är det som har fått gratis inträde till harrys då? ;) Självklart brunetten själv som är så bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0