Shoppingsugen!

Inte bra att se program eller prata med Olle som gör så att man provocerar fram panik shoppingbenägenhet.

Jag är köpsugen! =)
Åh vad massa grejer jag kan tänka mig att köpa just nu. Såg programmet Ullared på teven och då fick jag god lust att shoppa. Men ja det kanske får ta och vänta eftersom jag måste köpa kurslitteratur för en stor summa pengar =(

Jag vill komma hem med en massa påsar! Kanske inte kan bli så här dyra saker men skulle bara säga att jag gillar friis and company :P


Kommentarer
Postat av: Sabina

ÄLSKAR att shoppa

2009-11-03 @ 10:45:54
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Olle

hahaha jag ska till ullared =P det är synd om dig som måste slänga ut pengar på skolböcker..... kram

du plus jag plus shopping = <3

2009-11-03 @ 12:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0