Shoppingdags!

Åh vad jag ska handla saker imorgon (inte så mycket till mig dock, om jag klarar av det)

Jag har kommit på en massa vad i alla fall älsk ska få av mig i julklapp! =) Kommer vara svårt att välja ut eftersoom jag har nog inte möjlighet att köpa alla dessa saker :P Det bästa är att jag har ÄNTLIGEN en bra idé över vad jag ska köpa till älsk på hans 20-årsdag. Men på nått sätt vill jag kunna rådfråga honom vad han tycker, vilken design som är snyggast och så men jag vill ju inte att han ska ana vad det är för nått som han kommer få. Ska vara en megastor överraskning... Vet inte riktigt hur jag ska göra :P Imorgon så åker jag till Linköping! Hade typ tänkt köpa det där imorgon så får typ prata med honom ikväll lite över sms :P Idag var jag inte i Norrköping utan det blir inte av men imorgon så blir det shopping i alla fall så det känns bra. Härligt att vi fick en massa reklam idag för på så sätt så kom jag på en massa julklappar ^^ ÅÅhh vet ni vad jag såg i reklamen?! En Bullterier-mjukdjur! =)=)=) Om den är jättestor så ska jag faktiskt önska mig den av mami ^^ Status att ha den på sängen =)

Fast idag var jag på stan fast här hemma. Gick omkring med älsk och spanade samt fikade. Sen idag har jag bara suttit framför datan och spanat julklappar. Kanske skulle ta tag i skolarbetet nu. Har ju massa viktiga saker som jag ska kunna tills imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0