Min vardag

Mitt liv har gått från att ta mycket fritid till knappt någon :P

Ja kanske överdriver något men vad mycket som sker om dagarna. Det som jag inte har nämt är att jag först och främst hade två dagar med älsk bara för mig själv =) Han sov över hos mig två nätter i rad =) Men idag fick vi båda kliva upp tidigt för att jag hade skolan klockan åtta. Vi gjorde klart en jobbig uppgift så att känns skönt det. Såg till sist ett seminarium vid ett så var hemma vid två. Tycker externredovisningen är mycket lätt eftersom jag har jobbat med det förut så blev mestadels att jag drömde mig bort :P
När jag kom hem ringde jag babe. Hon hade varit hos käkkirurgen och tagit ut sin tand hon med, fast det gick inte till på samma sätt. Mitt ingrepp var tydligen mer avancerat så hon fick inte ens bli drogad så hon låg nervös under hela ingreppet :P Men skönt att du och jag har det gjort och räknar med att få ett litet mms så man ser hur stor din hockeypuck ser ut ;)
Jag måste faktiskt få en massa beröm, har varit i skolan idag i 6 timmar och när jag kom hem satt jag ytterligare 2 och en halv timma med skolan. Måste till kvällen läsa några kapitel i böcker ^^ Men har nyss vaknat upp från min siesta och sedan ätit köttbullar. Andra planer är att jag ska se arga snickaren på teven eftersom det är underhållande, tänkte egentligen sätta på en film men kommer nog inte hinna det, ska ta mig en dusch också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0