Måndag igen

Dagen har gått fort.

Idag blev det faktiskt bussen till skolan, hade ingen bil och moppen struntade jag i. Såg en introduktionsföreläsning och har nu kommit underfund med att nu kommer jag ha fullt upp med en massa uppgifter att göra. Får ägna mig mycket tid åt skolan nu. Kom också på att jag måste läsa ut fem böcker fram till jul och bara det innehåller väl tvåtusen sidor :P Kul.
Efter skolan tog jag faktiskt en sväng ner på stan (äntligen, har saknat det). Blev lite småinköp som jag anser var kap. =) Ska nu sätta på en föreläsning och sedan se den en gång till för att ta anteckningar. Jag hade hoppats på att mina böcker hade kommit så att jag kan läsa in mig lite på kapitlen men verkar komma imorgon om man har tur. Kommer komma i lite mer i min planering efter skolan imorgon när jag vet alla detaljer mer om hur vi ska gå vidare med gruppuppgiften. Gruppen som jag har denna gång är girl-power! Alla är vi tjejer och alla har jag pratat med sen tidigare så det ska bli kul =)

Kommer uppdateras mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0