Karriär

Oj snacka om att det har hänt roliga grejer =)

Igår så var ju min dag väldigt stressig som sagt. Men i skolan gick det skitbra! Jag ägde, ingen fattar nått om redovisning i min klass så jag har ett övertag i den kursen =) Jag kan ju redan bokföra så jag var lärarens favorit eftersom jag kunde alla hans frågor =) Jag åkte sen till sporthuset för att ha min sista praktikantdag där, kände mig 90% säker på vissa grejer men jag vill ju känna mig 100% säker på alla delar så därför jag tog en till dag där. Men nu på söndag så är jag redo att sköta stället själv. Börjar på morgonen så det blir jag som öpppnar upp stället =) Sist igår kväll så gick jag till älsk och det var underbart att få träffa honom igen. Vi hade det bara lite chill och sen så försvann älsk på morgonen för en jobbintervju medan jag låg kvar i hans säng och sov ^^ Han kom med de glada nyheterna att han ska provjobba nu på lördag och om han sköter sig bra så kommer det bli så att han får jobba där extra =) Jag är jätteglad för din skull och nu ska vi ta en dag i taget och se hur det utvecklar sig men jag tycker att det är jättekul att du nu får visa vad du går för. Efter all väntan så är det jättehärligt att se dig så glad och positiv och det är du definitivt värd =) Love you

Så kort och gått så har vi två tagit i alla fall ett litet kliv ut i arbetslivet =)

Glad för älsklingen min.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0