Julsaker framplockat

Nu är det jul igen.

Hade skolan i vanlig ordning idag, men blev faktiskt att jag och älsk käkade lunch på stan idag. När jag kom hem var det lika bra att starta, allt måste ju upp så kan lika gärna få det gjort. Det blev riktigt mysigt, har typ bara glittriga saker överallt och bara älskar min julstjärna =)

Imorgon händer det saker! :P Ska se primadonnan på stan för att hjälpa henne köpa nått som hon kan ha på sig på lördag =) Själv måste jag köpa groggvirke, har ju redan bestämt vad jag ska ha på mig =)

Kolla va jag har mys i mitt rum nu!

Det här har jag pyntat själv och det är så Cissitastic!

MIN JULSTJÄRNA =)

Annat pynt i fönstret.

Min porriga julgran, har lite fler saker att ställa fram men det gör jag imorgon =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0