Jaha imorgon så blir det inte jättekul

Ja tjoho =( Käkkirurgi.

Imorgon så finns det ingen återvändo, det kommer bli av. Fy jag kommer att vara nervös. Fast jag vet jag är i trygga händer men inget roligt för det. Tror inte at det kommer att gå dåligt men jag vill bara inte vara med om det. Hoppas man verkligen känner av det som jag blir drogad med så man inte kommer ihåg nått. Men det slog mig för en stund sen att jag kommer ha göront sen, värsta värken =( kommer inte kännas så underbart precis.

Kan ju ta och säga att imorgon kommer det nog inte bli några inlägg eftersom jag kommer vara där borta i många timmar och sen är det soffliggandes som gäller.


Kommentarer
Postat av: Olle

ett stort lycka till gumman

2009-11-03 @ 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0