Heldag med älsk

Tidigt tidigt på morgonen så tittade en snygging förbi.

Äntligen en dag som passade oss båda att träffas på. Bara att chilla liksom. Dagen började med en suprise som jag tror jag fortfarande inte kommer berätta. Ja vi lagade mos och ja vi snackade väl mestadels, klippte håret också kom jag på. Grejade med datorer som vanligt krånglar hemma hos Perssons så att blev att inkalla extra resurser så Jonne kom hem till oss och hjälpte till lite och nu så har allt löst sig. =) Hahah känner nästan jag måste bjuda på en öl för allt som han har hjälpt till med :P Älskling sov över och sedan så upp tidigt idag där jag skulle till skolan. Ett seminarium som jag redan kunde allt om eftersom jag är så underbart bra på bokslutstablåer, så kändes onödigt att komma dit. Men är det obligatoriskt så är det. Idag gjorde jag och Johanna ett besök på Östenssons huvudkontor för att ställa lite frågor angående vårt grupparbete. Var en sväng borta på M-blommor med mamma och nu sitter och suckar över att dessa föreläsningar är så tråkiga på datan... Hmm så roligt att allt handlar om skolan =(

Längesen man fick se denna grabb :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0