Hej på er

Vad gulligt av er att ni vill kolla hur jag mår.

Vaknade upp i morse och undrade om jag skulle få en chock när jag såg mig själv i spegeln eller inte. Fick väl ingen chock men jag är ju inte så snygg precis :P Idag har jag befinnt mig i soffan och glott på teve. Nyss ätit lunch och sedan haft det smärtsamt. Jag är riktigt öm och har svårt att ligga på den sidan eller ens röra med ett finger på kinden. Såg nyss att det var lite mörkare vid ett område på kinden så hoppas det inte blir blåare utan att det lägger sig. Jag har tillverkat lite på mina tavlor idag, men blev inget nöjd så får hitta på en annan idé. Tavlan måste ju vara perfekt eftersom Christoffer är perfekt.

Det snöade i Motala idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0