Haha bra att grannarna bjuder till lite

Snälla grannar man har.

Sitter som jag alltid brukar göra på fredagar, tänker febrillt ut danssteg men det går trögt. Jobbar imorgon så måste ju ha något nytt på planeringen. Har kommit på lite men stopp har det blivit. Jobbigt att det aldrig kan gå fort någon gång, men det beror ju på att jag vill att allt ska vara perfekt och om det inte är det så blir jag inte nöjd och stolt över mig själv. Det är lite strul med mammas dator så jag har inte tillgång till internet men jag har snälla grannar =) Det är någon osmart som sitter och surfar på ett oskyddat nätverk så att jag bockar och bugar för att jag också kan ta del av det =) Imorgon är det inget intressant som kommer se, jag har jobbet i en och en halv timme typ och sen bara vara hemma. En lördagskväll helt ensam utan pojkvän och så. Händer inte så ofta :P Så det stora frågan är vad jag ska ta och hitta på :P Jag vet en sak. Föreläsningar! Notera! Har typ hoppat över några så dags att ta igen, sen det vanliga att läsa ett kapitel. Men har en annan sak som jag FÖR EN GÅNGS SKULL SKA försöka bli klar med - Tavlan! Att det ska vara så svår att få den att se bra ut! Hatar att jag måste vara så petig! Har dumpat en massa ideér som jag inte tyckt har passat, men denna idé jag har måste för nu orkar jag inte hålla på med den något mer!

Bara för att jag har den snyggaste tavlan som sitter på min vägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0