Girl-talk

Underbart att se bruttan igen.

Klockan fyra begav oss bruttan och jag ner till charlottenborg för jag ville ha sällskap så jag kunde hämta ut mina skolböcker =) Är ju inte så långt ifrån pinglans hus så blev ingen omväg direkt. Satt uppe på hennes rum och bara öste ut en massa skvaller om det senaste. Fick även kolla in alla hennes fynd ifrån Ullared. En jäkligt kul dag!
Nu här hemma så vart det lite tevetittande samt fixa nått att käka, samtidigt som jag gjorde lite rolig bokföring. Jag har faktiskt gjort fyra stora uppgifter idag så tror jag ligger först i min klass :P Alla har nog jätteproblem med det här eftersom vi inte haft någon genomgång men inte lilla Cissi inte, hon är född som ekonom ;) Sitter nu och msn:ar med älsk och ska snart ta tag i dagens uppgift som är att läsa två kapitel i vardera bok =)

Frukostflingorna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0