Ett inlägg idag.

Blir bara ett inlägg idag, kommer inte hinna med att blogga mer än så.

Har ganska så mycket på planeringen, ska till skolan väldigt snart och måste hitta på nått som jag kan ta som lunch. Efter det är jag ungefär hemma vid halv fyra, då ska jag packa och hinna äta då med för klockan fem så ska jag till jobbet. Vet inte riktigt när jag kommer sluta men kommer nog inte stanna hela kvällen eftersom jag redan har varit med om hur man stänger så känner att jag kan det. Sitter ett tag och sen så ska jag lägga fram lite frågor som jag har. När jag väl har slutat så ska jag gå några få ynka steg där älskling bor för jag ska äntligen se honom och till och med sova där =) Ni anar inte hur längesen det var vi såg varandra! Senast jag såg honom var förra veckan!! snacka om att jag saknar honom, men nu måste jag upp och skala potatis! stressigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0