Du är ju bäst

Vad skulle jag göra utan älsk?

Ja nu får ursäkta hur jag har varit dessa dagar, känner mig lite i obalans men det är ju inte så konstigt. Tenta och sen en operation på G så klart man blir lite deprimerad. Men det lyckades att vända, älsk kom hem till mig igårkväll och bara genom att han fanns hos mig så känner jag mig nu mycket bättre. Tur att han står ut med jobbiga mig :P

Idag är det sista ruschet på pluggandet. Allt ska sitta i mitt huvud nu för imorgon har jag fem timmars prov. Det måste gå bra, har ju ingen vidare lust att göra ett omprov i december. Så inget mer bloggande nu för kan inte slösa bort tiden på sånna roligheter!

Älskar dig och tack för att du är min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0