Det här med julklappar...

Fy vad jobbigt det är att både komma på vad jag själv önskar mig och vad jag ska ge bort.

Ja vad ska jag önska mig i julklapp? Har funderat och funderat. Har några saker som jag skulle tycka vara kul att få i för sig men förslaget är att jag får en summa pengar för att underlätta allt shoppande av julklappar för familjen. Kan ju i för sig köpa dessa saker senare då. Jag har faktiskt skickat efter en julklapp just idag, nu kommer du allt bli nyfiken eller hur Olle? Jag har kommit på vad du ska få. ^^

Ska köpa ett sånt armband en vacker dag men vore ju roligt med en ny kamera, fast i för sig är det ju inget fel på den gamla :P


Kommentarer
Postat av: Olle

luring där, du kommer alltid på före mig..... jag sitter fortfarand & funderar på vad du ska få =P

2009-11-15 @ 10:34:18
Postat av: Älsk

Hahaha får du pengar av dina föräldrar för att köra klappar till dem?:P Fan vad härligt då=D

2009-11-15 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0