Det börjar närma sig till lördag

Helgen har påbörjats, men det roliga sker imorgon.

Olle ville ha mig som smakråd för att försöka hitta nått att ha på sig imorgon till festen så hjälpte gärna till. Blev att jag köpte groggvirke som jag skulle plus ett par leggings som jag ska ha imorgon =) Kommer se vrålhet ut ;) Jag tycker att jag har jobbat på bra nu ikväll också med tanke på jobbet, har bara lite till som jag ska lägga till men det löser sig. Kommer bli att plocka fram lite saker som jag ska ha till imorgonkväll för kommer bli stressigt när jag är hemma vid halv fem och ska bort sju. Jag ska hinna fixa till mig och äta på den korta tiden!! :O Lite idoltittande blir det säkert ikväll samt lite flashforward.

Såhär blir det typ imorgon, ett par andra läckra svartlackiga leggings plus plattat hår och en annan tröja :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0