Dags att se över planerna för imorgon

Måste kolla vad som finns på planeringen tills imorgon.

Såg nyss en film, andra delen i Johan Falk. Dessa filmer är ju bra =) Ska gå på den tredje någon dag när jag har listat ut vilken film det är :P
Har gått igenom om vad som sker imorgon, kom fram till detta:

Ja jag imorgon har jag bestämt att mina böcker ska komma så ska åka och hämta dem ^^ Gäller att kliva upp tidigt imorgon för jag ska banne mig se två föreläsningar med start klockan nio (i min säng i för sig). Sedan fixa till mig och efter det ta fram penna och papper för att anteckna det de säger på föreläsningarna för jag ser dem dubbla gånger så att det ska fastna i huvudet. De är inte så värst långa så det ska nog gå bra. Räknar inte med att jag kommer hinna med så mycket mer än så för jag kommer åka till Olle för att spana in allt som hon shoppade i Ullared =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0