Besök i Linköping

Var i fredags på shoppingrunda i Linköping på span efter julklappar.

Efter jag hade varit i skolan på seminariumet så åkte jag och mamma in till Linköping. Vi började i stan och kollade runt. De hade öppnat en massa nya affärer i Gyllen så blev lite nytt att kolla på. Men mitt stor mål var att försöka köpa lite julklappar. Det gick väl inte jättebra, men jag blev inte tomhänt. Köpte två julklappar. Vem kan det va till tro? Gissa. Tror det blir jäkligt bra, valde med kärlek och vill verkligen se resultatet ^^ Vi åkte sedan vidare ut till Ikano men du var jag så trött och hade typ tappat humöret så det blev inget handlat där ute. Vi kom hem undefär åtta och vet ni vad eller? Jag somnade 22.51! Hade i för sig varit vaken 16 och en halv timme den dagen så behövde verkligen sova :P

Julklappsbestyret har börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0