Tog lite sovmorgon

Hej allihopa, har äntligen satt fart med dagen.

Sov till kvart över elva idag och pratade sedan i telefon i sängen i 45 min med både Olle och Älsk. Käkade nyss frukost och tog en promenad!! :O Vet inte men fick för mig att göra det. Gick sedan ner och städade några hyllor i toan och ställde iordning sakerna :O Hahah ja jag har fått värsta energikicken :P Planerna för idag är att slå in älsks paket eftersom han fyller 20 år imorgon men observera att han bara är 19 idag =);) Jag ska också fundera ut vad jag ska ha på mig på festen imorgon!! Kommer bli svårt. Vidare så ska jag nog ta och göra nått kul resten av dagen, kanske se någon film samt måla? Är så himla pepp på det! =) Till kvällen blir det spänning också men det återkommer jag senare om =)

Målade lite i paint :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0