This Is HOT!

Jag har hittat massa saker som jag bara avgudar just nu!

 

Jag har blivit helt tokig i armband just nu, särskillt sånna här dösnygg läderarmband som man vevar flera varv runt armen! Jag har ju alltid nått på armen (brukar inkludera toffsar) men jag vill gärna ha nått sånt härnt. Alla finns att finna på Cocoo♥ som är min favoritsida just nu ^^ Shoppingsugen. Men min favorti som jag har försökt önska mig i julklapp är ett liknande armband fast det heter Humanity♥ typ mer status att ha ett sånt men dessa är grymt mycket snygg och ligger i samma nivå. Lugnt att jag kommer köpa några av dessa efter jul sen ^^ Det är skapligt billigt med =)=)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0