Sammarfattar helgen

Nu får ni höra min helg - så spännande eller hur?

Äntligen en helg med älsk! Började med att det var sista gången på jobbet, vi hade en liten uppvisning för föräldrarna och måste erkänna att jag var en skitbra talare =) Fick massa beröm och fick igång pubilken väldigt bra. Jag är ju bara för bäst! Plockade upp älsk efter jobbet och vi följde med min familj ut till Medevi på julmarknaden som var piss och äntligen hem där vi hade det mys. Massa god mat och....och....och.... smirnoff ice ^^. Ska lägga upp bilder från kvällen efter jag har duschat och smörjt in mig med brun utan sol ;) sexy bitch.
Måste ta och berätta lite tråkiga saker senare, nej men inget allvarligt men det är tråkiga saker helt enkelt. Den här veckan som startar imorgon kommer att vara skapligt jobbigt och det beror dels på en massa saker. Men på nått sätt så måste jag ta och klara av det och försöka att fokusera på något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0