Romantisk middag i vanlig ordning

Nu ska ni få höra vår meny.

Förrätt var en svampsoppa med vitlöksbröd, vidare till huvudrätten som var potatiskgratäng med smördegsinlindad fläskfilé med vitlöksost!!!!!!!!!!! Gott. Sist hade vi det mest underbaraste man kan äta på jorden.... VIT CHOKLAD! Det tillsammans med massa frukter in i ugnen med glass till =) Älskade vitlöksosten och chokladen såklart. Vi var bara hemma och myste och vi såg några filmer, jag ville ju sova. Låg ju så skönt i hans knä men han väckte mig hela tiden. Får man inte sova när klockan är över ett på natten? =( Men vid halv två lät han mig gå och sova. Min sköna säng! somnade på mindre än två minuter medan älskling var vaken till tre eller vad han sa =( Men tack för sällskapet denna kväll.

Slips på sig! hett.

 

Massa frukter påväg in i ugnen.

 

Jag vet inte riktigt vilka det här är? :O

 

Mumma! SMÖRDEG MED VITLÖKSOST! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0