Receptionisten hemma igen

Jobbet gick bra och det var roligt!

Började 18.00 och slutade 20.30. En perfekt tid om jag får säga det själv. Det rörde sig lite folk, inte så mycket så det blev stressigt och inte så lite så det blev tråkigt utan lagom =). Jobbade med bokslut så det var bra att göra nytta samtidigt. Stängde ihop och packade igen. Nu är jag hemma och chattar med brudarna om ja.. sexställningar just nu :p men kollar på diverse sidor efter julklappar =) (och lite saker som jag vill köpa) (a)

Pengar till shopping!


Kommentarer
Postat av: Ronja

...och lite födelsedagspresenter till mig :P

Haha, fatta vad nyfiken jag är, när ni snackade sådär kryptiskt om det ^^

2009-12-14 @ 23:29:59
URL: http://ronjae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0