Primadonna på väg att sova

Gör mig redo för sängen, ska blogga några rader först.

Just nu har jag bara massa shopping i skallen :P Hoppas att jag hittar lite på stan, har spanat ut massa på gina så får se om jag får tag i nått av det. Vad kul att va på stan imorgon då! =) Kommer bli ännu roligare sen för då träffar jag älsk!

Det var planerna för imorgon men just nu är det faktiskt två själar som håller mig sällskap på msn nu när älskling inte kan för han jobbar. Kommer inte kunna säga godnatt till honom heller eftersom han slutar runt tre inatt och två och en halv timme till orkar jag inte vara vaken men jag vet att han brukar kika in på min blogg innan han går och lägger sig. Men det blir den avslutande raden och imorgon visar jag upp vad som inhandlades på rean ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0