Premiär ute i Fågelsta

Innan vi kommer till roligheterna måste vi ju ta upp tråkigheterna.

Jag har gått upp 8.00 varenda dag hela dennna vecka. Vi har haft gruppmöten varje dag och jag har suttit och skrivit cirka 5 timmar varje dag på datorn. Vi hade gjort ett jättebra 19-sidigt arbete men sen när vi kom i morse så visade sig att allt vi har skrivit kunde vi inte använda oss till uppgiften eftersom vi hade tolkat det på ett fel sätt. Men det är ju hans fel för att han har varit så otydlig eftersom alla inte har riktigt fattat uppgiften. Så vi ringde ner till skövde och talade med honom. Vårt arbete åkte rakt ner i papperskorgen och det var bara att börja om på nytt. Snacka om att alla fick panik eftersom inlämningen sker på tisdagen. Men vi satt faktiskt länge på fredagen och skrev ihop 7 sidor, på en dag! Eller det var ju jag som skrev men vi kom fram till allt det där tilsammans. Nu så vet vi att vi kommer att hinna göra klart vårt arbete så vi hade verkligen tur, men vi skulle ha ringt lite tidigare.

När jag kom hem så åkte pappa, älsk och jag till Ekön för att bogsera igång Dannes bil. Och jag måste säga GRATTIS älsk till bilköpet! =) Fin saab det där. Vi måste döpa den och jag ska ta och lägga upp en bild på bilen =) Vi tog snäckan ut till fågelsta där vi bar en massa möbler upp till hans nya rum eftersom han ska flytta hem igen. Sen så åkte skurhinken fram för att möblerna var så äckligt dammiga och tror aldrig att datan har varit så blank någon gång tidigare ;) Vi käkade friterade räkor ♥, ostbågar ♥ och drack god glögg ♥ =) Stannade där över natt i hans dubbelsäng =) Fick ett eget täcke också men älsk snodde åt sig det i alla fall. Du ska få stryk för det ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0