Packning pågår

Nu ska jag vara borta i två dagar så gäller man packar kläder för det.

Den här dagen är det packning som gäller. Har tvättat för att få med mig exakt det jag vill. Allt fixa-till-sig prylar är nedpackade men har fortfarande lite beslutsångest över vad för kläder som jag ska packa ner. Har med mig typ två alternativ av allt så jag kan bestämma imorgon istället :P Nyår är ju stora grejer liksom :P Jag tror i alla fall att det blir en kort kjol med min nya svarta spetströja med ett par leggings? Har direkt ingen klänning som jag känner passar, traderaklänningen känns inte helt rätt. Ikväll blir det tjejkväll med! Woho brudar! Pizza och grejer =) Ska sova hos älsk inatt samt imorgon. Härligt att se babe igen =)

Stora väskan, och kolla det är en äkta friis and company!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0