Nu är allt det jobbiga över!

Äntligen kan man ta det lite lugnt med skolan!

Inga grupparbeten, inga projek, inga föreläsningar. Inget jobbigt inom skolan med andra ord. Bara hemmastudier och inget mera gå upp klockan sju! Min dag har varit ganska så intressant. Vaknade upp sent för började skolan vid ett, satt och betalade lite räkningar och plötsligt ringer det på dörren! Älskling gjorde ett spontanbesök hos mig! =) Åkte senare till seminariumet och hade föredrag. Vårt arbete var det bästa i hela länet tyckte han så bevisade att vi hade gått in djupt i ämnet och läst alla smådetaljer =) Beröm till oss =) Har nyss kommit hem och käkat lite lunch. Om en timme ska jag åka igen för ska jobba till klockan nio. Så mig ser ni lite senare ikväll då jag åter bloggar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0