"Nej nu lägger vi ner det här"

Grupparbetet gick inget bra idag. Vi la ner det.

Var hemma igen vid tio för att vi kom ingen vart med vårt grupparbete. Vi kom överens om att det nog skulle vara lättare att sitta hemma och skriva om artiklarna enskillt och jag kan hålla med om att det fungerade bättre. Jag var såååååå duktig hörreni. Jag kom hem vid halv elva och satte mig direkt och läste igenom allt material. Det tog två timmar och sen fram med datan. Kan ni tänka er att jag lät bli att surfa samtidigt som jag skrev! :O Helt ofattbart. Jag brukar ju alltid börja med att kolla runt alla mina sidor INNAN jag börjar med något som kallas skolarbete, men inte idag. Vet inte vad det var med mig :P Men det är ju bra. Kom väldigt långt så vi får vidareutveckla det här imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0