Kom och va med mig

Hej älskling =)

Ja jag har lust att skriva lite, men du kan ju inte svara på din mobil för att du jobbar så då blir du istället glad när du kommer hem och ser det här. =)
Jag saknar dig för att jag är sitter ensam här och kommer ligga ensam i min säng sen ikväll. Tråkigt att vi nuförtiden inte inte ligger så nära varandra så ofta längre eftersom både du och jag har ett pressat schema. Det bästa som finns är att känna kroppsvärmen från dig och en arm runt omkring mig. Men vet du vad? Jag kom på nått bättre. Det är ju precis innan man ska somna som är bäst^^ Kudden på magen du vet.
Hmm jag hoppas vi hinner att träffa varandra imorgon, det är den enda dagen denna vecka som verkar passa annars så får vi ses nästa vecka istället, vilket jag inte har lust att vänta så länge men man får ju ta smällen.
Just nu ska jag laga mat, jag vill att du ska stå i köket och hjälpa till. Jag vill ta ett bad där du ligger och väntar på mig. Kommer ta och se en film till kvällen, vill att du ska sitta bredvid mig med en arm över mina axlar och jag vill ha min hand flätad i din. Jag vill inte göra allt själv. Vill ha sällskap. Det är så tråkigt när du inte är hos mig. Jag har i alla fall hittat en ersättare som i alla fall kan ta din plats som sällskapet vid filmtittandet. Herr Nalle ska jag faktiskt gå och hämta och vi ska tillsammans se film och då hoppas att tomrummet ska försvinna och sen så får du ta tillbaka din roll som sällskapkamrat när du är med mig.

♥Älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0