Julklapparna!

Dags att berätta vad jag har fått.

Är självklart jätteglad för allt jag fick, mina tre bästa presenter är mitt läderarmband♥ tunikan med paljetter♥ parfymen♥ Sen vart jag jätteledsen för ett paket jag aldrig fick, älskling inlindad i paketsnöre som skulle ha gett mig en julkyss ^^

Humanityarmband! =D

 

Älskar den svarta =)

 

Lovar att den luktar exakt som min gamla Escada som inte tillverkas längre! Jag luktar frukt! =D

 

Strumpor är så tråkigt att lägga ut pengar själv på så skönt att man fick ett lager nu =)

 

Tack Carina.

 

Fy vad jag diggar glittriga och glansiga saker!

 

Tack Peter, Maria, Samuel för presentkortet på HM och jag vann 125:- på lotterna av Morfar! =D Pengarna går givetvis till shopping =)

 

Tack Richard.

 

Tack Richard - att sätta på fönstret =)

 

Massa tjejprylar :P

 

Tack daniel, i kartongen finns en julkula med lampor i.

 

BULLTERRIER =D hahah vad de ska retas att köpa en sån gullig :P

 

Slö läsning och en klurig grej som jag har löst men får nu inte ihop skiten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0