Intriger på skolan?

Skolan, hjälp vad alla ska ha bestyr.

Upp tidigt för att som vanligt stressa ihjäl sig för allt som måste göras när det gäller alla skoluppgifter. Det går bra och min grupp är jätteeffektiv och det tackar jag för. Fast jag tycker allt att bokföringen är det som är roligast och går bäst. Jag måste ju ta och säga att jag köpte mat idag för det var fisk med remuladsås! :D Och jag har kommit på värsta grejen!! Maten kostar bara 45:- om man tar en matlåda för istället äter där som kostar 55:-! Skiljer ju hela tio spänn så nu kommer jag absolut bara köra på matlådor hädan efter! Ja sen så kan jag ju säga att det händer grejer i skolan, vad folk har massa problem, trist. Man kan säga att skvaller har börjat att vandra omkring. Men skvaller är ju kul (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0