Ingenting blev som planerat

Vem var det som hade planerat hela dagen idag men höll mig inte till planen alls.

Var i skolan idag och blev lite småtjurig. Bland annat över att jag blir så förbannad på (vad han nu heter) att han inte är riktigt frisk i huvudet. En fucking "veckoläxa" och den ska vara ett 10 sidigt arbete!!!!! Fan den är ju nästan större än vårt praktikfall som vi har 2 månader på oss att göra och han ger oss bara en vecka! Skjut honom någon tack. Kom inte ifrån det bygget förns klockan fyra men då var det bara hem och vända och sen åka till jobbet vid fem istället. Där gick det heller inget vidare bra och blev så sur på mig själv för saker och ting inte fungerade. Trodde jag kunde kassans alla funktioner men självklart så ska helvetet strula för mig. Nu kommer någon annan att få korrigera mina fel och känner mig usel för jag klantade mig =( Så jag gjorde allt som jag skulle passa mig för idag och inte göra utan bara göra saker som fick mig på gott humör. Känns inget vidare att gå och lägga mig nu men typ måste. Upp tidigt imorgon för en intervju och kommer nog bli så att jag måste cykla. Cykelhelvete. Woho och nu checkar jag ut för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0