Hmm inget roligt just nu

Jag som ville bli klar ikväll =(

Har suttit och pluggat sen jag kom hem. Har gjort två av tre saker. Den jobbigast kvar såklart =( Visste inte hur jag skulle börja riktigt så jag slog upp litteraturen och läste de 52 sidor som handlade om det jag skulle skriva. Men nu orkar jag inte börja på det just ikväll utan jag får skriva hela dagen imorgon istället =( Har lite svårt att välja vilka modeller på ledarskap och management som jag ska ha med. Hmm inte så pepp just nu. Bra att det kommer ett avbrott med arga snickaren på teven om en kvart ;):P

Tänkte ta och pyssla lite sen istället, ingen mer skola för idag =) Jag ska ta och slå in julklappar tror jag =) Har ju en del ;) *host Olle och Christofferklappar* ;) Betala en räkning måste jag ju också göra! Ja och sen se ett avsnitt på supernatural =) Längesen jag gjorde det. Och nu kan jag inte sms:a längre med älsk för mobilen dog och jag orkar inte hämta kabeln, han kommer bli arg på mig :P Jag ska, om 45 min ^^ (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0