Har fått öppna mina första julklappar!

Thihi så kul.

Älskling hade en massa STORA paket till mig!! =D Vart garanterat nyfiken och fick äntligen öppna dem! =) Ska ta min tavelkarriär på stort allvar nu när jag har fått tre dukar att måla på =)=) Åh vad jag vill sätta fart att måla, men har min megastora tavla kvar att fixa till innan jag börjar på ett nytt projekt =). Fick ju en massa mer presenter jue, en sjal♥ som är så cissitastic och en sån därn mosig mojjig ansiktsbehandling =) Åh vad jag fick slät hy igår =) Tack älskling♥ =) Åh just det, fick en jättefin ljus.... hmm hängare? eller vad kallas det? som man kan ha på väggen av familjen Jonsson. =) Ja fast älskling råkade ju braka sönder en grej till den men det får jag ta och se om det inte går att fixa en ny =)

Resten av den där fantastiska dagen spenderades mycket åt att fixa en massa julklappar. Åkte bland annat till ÖB där man finner mycket och sedan hem till min mammas verkstad där vi fixade till designen till mina klappar till familjen Jonsson. Massa chill plus att min bror var social igår så han lämnade aldrig Christoffer och mig ifred :P han ville bara hålla på och spela på älsks mobil :P

Sjal från Vila ^^ De har ju så snygga =)

 

Hela tre stycken dukar! haha nu ska det bli tillverkning.

 

Åh vad jag gillar denna, tog en förpackning redan den kvällen, så otroligt härliga.

 

Ska upp på min bruna vägg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0