Fynden på rean

Nu ska ni få se vad jag hittade på rean.

Jag sa att först ska jag vara och det var jag imorse med =) Stod otåligt och väntade på att gallret skulle åka upp vid gina. Det var en massa folk men till en början hittade jag inget som såg särskilt roligt ut, plockade på mig lite skraffs men trodde inget skulle sitta bra på mig. Visade sig att allt som jag hade plockat på mig passade perfekt =) Annars måste jag säga om inte Gina och Vero Moda skulle funnits i Motala så skulle jag inte ha hittat ett smack på rean. HM sög rejält.

Porrig spetstrose-liknande tröja =)

 

Behövde verkligen lite nya tröjor. En lång skön slapp modell.

 

Brun slapp tröja.

 

Vit tajt tröja som passar att ha när man har sjal på sig =) Har ju en del nu =)

 

Läcker! Blev kär ^^ Min nya lover igen ^^

 

En vit lampskärm för 18:- Hatade min gula men den vill inte sitta rakt så måste ta fram eltejp tror jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0