Fredag!

Känns skönt att veckans bestyr nu är över.

Jag ska ta mig tusan ha en alldeles perfekt helg! Inget jobbigt pluggande utan bara va och ta det lugnt. Idag så var det skolan och ett jobbigt seminarium, gillar inte hans eftersom det är så allvarliga :P Måste presentera en massa arbeten men det gick bra. Tyckte det var roligt att Värnamo fick en massa skäll :P Men satt kvar till klockan ett och gjorde grupparbete. Det gick bra och det var väldigt kul. Tog den såklart fulla bussen till stan och sedan gjorde ett ärende där och sedan gick till Donkeln där jag käkade min lunch :P Sedan var det bara att bestiga berget för att komma hem :P

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: That's nice.

2009-12-04 @ 15:30:11
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0