Dagen i helhet

Sega söndag utvärderas nu.

Vad har jag gjort idag? En hel del faktiskt. Jag har fixat och donat med till exempel paketinslagning, tvättning, läxläsning :O och målning. Älsklings födelsedagspresenter är nu fixade och jag tror jag vet vad jag ska ha på mig imorgon. Jag blev lite tjurig eftersom jag inte kunde bestämma mig. Jobbigt när nyår kommer eftersom jag inte vill ha samma på mig både på nyår och imorgon, vilka tjejbekymmer :P Men det fixar sig nog om jag fick lite fason på den när jag tvättade den. Tunikan är så jäkla elektrisk så det förstör håret men hoppas att sköljmedlet hjälpte annars får jag ett problem imorgon. Jag har redan varit duktig och läst 40 sidor i boken så nu har jag bara 40 sidor kvar till kvällsläsningen och inte det dubbla 80. Tog och lekte konstnär också! Målade massa metalicgrönt ^^ har också kommit på vad jag ska måla här näst! =) Två tavlor ska få samma stil så jag säger bara morrr så snyggt det kommer bli =) Har en bild i huvudet men det kommer jag inte förmedla riktigt än, bäst att göra klart ett projekt i taget. Har verkligen kommit in i målandet nu, kul =) Myste med en god fruktdrink nyss =) Blodapelsin med sockerdricka åkte ner i magen, blev så törstig av allt slit =)

Smetat på all grön färg.

 

Närbild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0