Buhu

Jo humöret går upp och ner just nu och jag ska försöka ta reda på problemet.

Usch jag vet inte vad som hände idag. Helt plötsligt när älsk och jag satt i soffan så kändes allt skit. Inte mellan oss alltså utan allmänt. När älsk skulle åka i samma veva så blev jag ännu mer ledsnare. Vilket sen innebar att det smittar av sig på älsk så han blir orolig. Men du ska inte va det utan va bara dig själv som jag sa så löser jag det här om några dagar. Så varför mår jag såhär då? Det kan bero på många saker tror jag. 1. Älsk och jag kommer nog garanterat inte att ses en enda dag den här veckan. 2. Jag har pms vilket som vi alla vet ställer till det en massa. 3. Skolan, så mycket med skolan. Sen ligger det i bakhuvudet något om att jag borde plugga mer men tar inte tag i det. 4. Julstress? Alla julklappar, allt man ska hinna med, tänka ut. Ja det är väl det som jag för tillfället tror att det påverkar hur jag känner mig. Men det enda sättet att som jag tror kan bota detta är att hålla mig sysselsatt med saker som jag tycker är kul. Ingen idé att plugga även fast jag skulle behöva det för det kommer dra ner mitt humör en massa. Neh min tanke är att vara kreativ. Har en massa grejer jag håller på med, tavlor, kollage och börja göra julkort. Så detta är min strategi. Pyssel. Ska testa detta imorgon och se om det fungerar eller om jag får hitta på någon annan lösning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0