Bloggen är mitt liv och jag måste blogga

Ja jag kan ju inte strunta i bloggen utan har man skaffat en så måste man blogga varje dag.

Usch vart ska jag ta och börja? Dagen har varit så hektisk. Försov mig imorse så jag kom en timme försent till skolan. Sedan ner till stan för att införskaffa julklappar. Hade till och med gjort en inköpslista på vad alla skulle få men visade sig att jag bara fick två saker på min lista! Jag som har massa personer att köpa till! Tre par kalsonger och fyra par strumpor. Basic grejer, men jag kan ju inte rå för att de önskar sig det. Fick nästan en chock också eftersom jag kom på att jag hade ett möte på jobbet som jag garanterat  hade glömt bort ifall jobbet inte hade ringt mig. Men jag kom dit och åkte fort hem igen. Självklart såg jag Ullaredprogrammet och har seriöst blivit desperat, jag måste få shoppa!! Men håller mig för att jag ska ju faktiskt få julklappar men jag lovar er, MELLANDAGSREA HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0