Älskling ska vi rymma?

Vi får aldrig vara ifred, helt plötsligt ringer någon och du är iväg =(

Idag skulle vi vart, vi var också men älsk skulle åka vid åtta men blev tvungen att åka sju. Det var i för sig en krissituation och klart att man ska ställa upp och jag är definitivt inte arg på de som ringde men vi har haft sån otur den senaste tiden. Varje gång har det uppkommit en situation och hejdå med dig =( Nästa gång vill jag inte att det ska ske nått sånt. Jag ska slänga din och min mobil in i garderoben så får det ringa bäst som nästa gång, kommer inte bry mig och kommer säkert inte höra. Jag får knappt spendera någon tid med min pojkvän =(

Men även fast jag låter så tjurig så är jag inte det, jag är på toppenhumör och har värsta energin fast klockan är snart elva :P Vill göra en massa saker, är pigg! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0