Älskling fick tidig 20-års present

Gav älsk en tidig present för vill inte att 40 personer ska se och studera den :P

Som de flesta vet så har jag för en tid sedan jobbat med en tavla till Christoffer. Den har varit klar ett tag nu men har väntat på rätt tillfälle att ge honom den. Blev dock två dagar innan hans födelsedag men det beror på att jag inte vill att när han har paketöppning på festen så vill jag inte att alla ska studera det jag har gjort :P Reaktionen när han öppnade paketet och såg tavlan för första gången var mys! Han blev så glad. ^^ Härligt att han nu kan spika upp tavlan på den plats som har varit avsedd för den att hänga och jag blir då också stolt över mig själv =)

Här är resultatet som jag äntligen kan publicera och visa upp och säga att den där har jag gjort =)=)

Tråkigt ljus för tavlans färger kommer inte fram men det får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0